Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi

Uzaktan Eğitim Merkezi

Çağrı Merkezi Yönetimi Ön lisans Programı’nın temel amacı, alanında yetkinlik kazanmış bireyler yetiştirmektir. Bu bağlamda, programdan mezun olan öğrenciler, sektörel hacmi giderek artan ‘çağrı merkezi’ sektöründe kalifiye eleman ihtiyacının karşılanması hususunda öncelik kazanmaktadırlar. Çağrı Merkezi Yönetimi Ön lisans Programı’ndan mezun öğrencilerin en büyük istihdam alanları programın özelliğinden dolayı ağırlıklı olarak çağrı merkezleridir. Aynı zamanda öğrenciler isterlerse “Meslek Yüksekokulları ve Açık öğretim Ön lisans Programları Mezunlarının Lisans Öğrenimine Devamları Hakkında Yönetmelik” hükümleri uyarınca kendi alanlarında örgün öğretim veren programlara dikey geçiş yapabileceklerdir. Ayrıca bu programdan mezun olacak öğrenciler, özel sektörde ve kamu kurum ve kuruluşlarında istihdam edilebileceklerdir.

 

   Çağrı Merkezi Hizmetleri Ön Lisans Programını başarı ile tamamlayan mezunlar çağrı merkezi yönetimi, müşteri ilişkileri yönetimi, tüketici davranışları gibi sektörleri ilgilendiren birçok konuda yeterlilik kazanacaklar, çağrı merkezi çalışanlarının temel yetkinliklerine sahip olacaklardır.

 

   Çağrı merkezi sektörü, Türkiye'de çok genç bir sektör olmasına rağmen hızla büyüyen bir sektördür.  Dolayısıyla sektörde kalifiye eleman ihtiyacı da bir hayli fazladır.

 

   Ayrıca KSÜ UZEM Farkıyla bu programdan mezun olan öğrencilere İŞ GARANTİSİ sağlanmaktadır.

Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Bilgi İşlem Daire Başkanlığı